FOTOGRAFIA E-COMMERCE

FOTOGRAFIA REKLAMOWA

Fotografia e-commerce ma jeden cel – wzbudzić w Kliencie pożądanie, czyli wytworzyć poczucie potrzeby i chęci posiadania. Wymagania wobec fotografii reklamowej odnoszą się głównie do techniki kreowania ujęć i doskonałego warsztatu postprodukcyjnego. Potrzebne są: precyzja i dbałość o szczegół, bo to one tworzą jakość zdjęcia. Ważna jest również wyobraźnia i pomysłowość, aby odnaleźć sposób na utrwalenie produktu w pamięci i uwadze odbiorcy. Konieczna jest znajomość i umiejętność wykorzystania najnowszych technologii i zaawansowanych narzędzi produkcyjnych.

Wykonujemy:
– fotografia e-commerce na potrzeby sklepów i stron internetowych
– fotografia reklamowa, czyli zdjęcia okładkowe do wydawnictw prasowych, plakaty, bilbordy itp.
– fotografia produktowa, czyli zdjęcia aranżowane (wymagające wieloelementowej kompozycji) – fashion, motoryzacyjne, kulinarne
– fotografia packshot, czyli zdjęcia pojedynczych produktów, wykonywane masowo zwykle na białym tle (np. produkty kosmetyczne)
– cinemagraphy na strony i sklepy internetowe

Każda sesja jest wyceniana indywidualnie, po uzgodnieniu jej celu i zakresu oraz ustaleniu liczby ujęć i zdjęć.

FORMULARZ KONTAKTOWY

Jeśli chcą Państwo zamówić zdjęcia reklamowe lub mają Państwo pytania, proszę o kontakt poprzez poniższy formularz kontaktowy lub mailowo.

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

 

zdjęcia produktów

fotografia produktu

zdjęcie reklamowe

packshot
fotografia produktowa
FOTOGRAFIA E-COMMERCEMarcin Szajnfeld